Dags för lite nytt!

Nu är det ju så här att jag har varit onyttig ett bra tag. Vilket det ska bli ändring på har jag tänkt, för hur mycket mer trivs man inte om man är vältränad? Jo mycket mer, sen beror det väl på vad man har för mål osv. Jag menar vissa människor kanske inte orkar bry sig om hur dom ser ut? I mitt fall så bryr jag mig en hel del jag älskar att handla kläder och vara i ”form” vilket var ettag sen nu. Men som det är i dom flesta fallen så blir det att man trappar ner på träningen och sen slutar helt o när man väl kommer igång igen så blir man sjuk o tappar motivation och vilja på en gång. Men nu ska de va slut en gång för alla har jag bestämt mig så ska börja träna rejält igen.

 

Jag mår ju så mycket bättre då. och jag kommer att börja uppdatera bloggen dagligen, iallafall försöka o se hur det går. för det är ju en ganska rolig hobby.. iallafall för en person som mig som älskar att snacka om vad jag gör/gjort haha.. så det kommer väl dyka upp lite före och efter bilder senare och så. Det kommer att vara mycket träning på den här bloggen men även mat, vad jag gjort under dagen och sånt där inget skvaller fjask. Tack för mig.

Lämna en kommentar